dinsdag 18 maart 2014

FASHION | Primark swimwear 2014

Zelf vind ik dat Primark elk jaar weer met leuke bikini's komt. En ook lekker betaalbaar, zodat je er meteen een stuk of drie kan kopen. Dit is dan ook precies wat ik van plan ben dit jaar! De bikini met de ananassen, de bikini met de bloemen en de groen witte bikini vind ik echt heel leuk er uit zien!

I think that Primark has really gorgeous bikini's every year. And since they are quite cheap, you can easily buy two or three of them! I'm planning on buying (well, at least trying on) the one with the pineapples, the one with the flowers and the green and white one!









bikini top £6, high waist pant £5, in store 15.4.14
Prices in euros unknown


bandeau £8, highwaisted pant £4, in store 8.4.14
Prices in euros unknown



€12, in store 06.4.14



Bottoms €5, in store 8.4.14




Which one is your favorite?




7 opmerkingen:

  1. OOOOH Die bandeau bikini met het hoge broekje! Waarom is die er nu niet, ik ga vrijdag namelijk! :(
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, echt balen dat daarvan geen verkoopdatum hier in NL van is.. Hop echt dat hij hier wel in de collectie komt!

      Verwijderen
  2. Die met ananasjes is zoooo mooi!
    Wauw, hoop dat die bij ons ook verkrijgbaar is ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk setje!

    http://kimmsanity.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bikini's! Snel maar weer eens langs bij de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bikini's! Ik ben benieuwd
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah mega leuke bikini's! Nummer 1 en 2 vind ik het tofste.

    BeantwoordenVerwijderen